Poznaj nas

Szanowni Państwo,

Witamy w świecie profesjonalnych systemów zabezpieczeń w polskiej, stabilnej firmie Janex International Sp. z o.o. od lat lidera w dostarczaniu urządzeń do systemów dozoru i ochrony osób i mienia.

Od 1992 roku działamy na rynku z pasją i zaangażowaniem. Realizujemy najbardziej wymagające projekty z zakresu bezpieczeństwa.

Przez lata obsłużyliśmy tysiące klientów, których potrzeby zawsze stawialiśmy na pierwszym planie.

Dzięki takiej postawie możemy systematycznie rozwijać działalność i podnosić jakość naszych usług.

Dziękujemy Państwu za lata współpracy!

Prezes Zarządu
Justyna Kawacz-Matysiak

Prezes Zarządu

 


Poznaj naszą historię

30 LAT JANEX INTERNATIONAL


Nasz zespół

Dział Handlowy

Dział Handlowy Janex International to zespół prężnie działający na terenie całej Polski. Nasi pracownicy są bardzo elastyczni i dbają o Klientów w zgodzie z ich potrzebami. Charakteryzuje ich świetna znajomość asortymentu firmy, dzięki czemu są w stanie przygotować oferty spełniające oczekiwania każdego. Ich wiedza poprzedzona jest licznymi szkoleniami, stale rozwijają się i podnoszą swoje kwalifikacje tak, aby współpraca z nimi owocowała pasmem sukcesów.

W szeregach Działu Handlowego znajdują się doświadczeni pracownicy, którym zaufały setki Klientów, nieprzerwanie współpracując z nimi od lat. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta:

► Zespół cechuje nieodparty optymizm, sumienność i zaangażowanie w pracy z Klientem. Reagują na wszelkie sygnały wysyłane przez Klientów, pomagają w planowaniu systemów zabezpieczeń i doborze urządzeń. Gwarantują realizację zamówień na czas.

► Dział Handlowy Janex International to nie tylko grupa handlowców przygotowujących oferty. To drużyna, po której spodziewać się możemy indywidualnego podejścia do każdego Klienta, merytorycznej pomocy i wsparcia w często długich i trudnych negocjacjach z klientem ostatecznym.

► Charakteryzuje ich pasja, zaangażowanie i współpraca, której rezultatem jest realizacja projektów na najwyższym poziomie.

 

Dział Wsparcia i Realizacji Projektów

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów specjalizujemy się w doradztwie podczas projektowania i realizacji profesjonalnych systemów zabezpieczeń. Dlatego też w strukturach Janex International powstał wysoko wykwalifikowany Dział Wsparcia i Realizacji Projektów.

W skład zespołu projektowego wchodzą eksperci, którzy gwarantują pomoc podczas planowania, projektowania oraz doboru sprzętu do zaawansowanych systemów bezpieczeństwa i dopilnują jego dostawę w wyznaczonym terminie. Można na nich liczyć również w trakcie konfiguracji, uruchamiania oraz konserwacji urządzeń.

Dział Wsparcia i Realizacji Projektów posiada ogromne doświadczenie, wiedzę i umiejętności koordynowania zadań, które są niezbędne w projektowaniu profesjonalnych systemów zabezpieczeń. Nasi pracownicy mają do dyspozycji najnowocześniejsze narzędzia do tworzenia dokumentacji projektowej, symulacji działania systemów i wykonywania profesjonalnych pomiarów kontrolnych. Dział jest solidnym wsparciem dla projektantów i integratorów, a każde zlecenie realizuje na najwyższym poziomie dostosowując projekt do indywidualnych potrzeb Klienta, co potwierdza długa lista referencji.

 

Oferujemy szereg usług na najwyższym poziomie:

1. PRZYGOTOWANIE PROJEKTU:

wsparcie na etapie koncepcji i projektowania inwestycji,
pomoc w doborze odpowiednich technologii i urządzeń, spełniających najwyższe wymagania (w tym doradztwo w zakresie obowiązujących przepisów),
doradztwo w zakresie integracji i zarządzania złożonych systemów,
prezentacje i testy proponowanego sprzętu u Klienta,
szkolenia w zakresie oferowanych systemów,
analiza przygotowanych koncepcji pod kątem użyteczności, bezpieczeństwa, jak i ceny.

2. PROCES SPRZEDAŻOWY:

dopilnowanie terminowej dostawy urządzeń na miejsce inwestycji,
konsultacje podczas instalacji systemów,
wsparcie w momencie uruchamiania instalacji,
przygotowanie dokumentacji technicznej.

3. ETAP POSPRZEDAŻOWY:

sprawny proces reklamacji i serwisu urządzeń,
usługi gwarancyjne.

Dział Techniczny

Dział Techniczny tworzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie systemów technicznej ochrony mienia. To zespół fachowców, którzy udzielają merytorycznego i praktycznego wsparcia Klientom:

► Organizujemy szkolenia techniczne, które pozwalają poznać nowe produkty pojawiające się na rynku, podnieść kwalifikacje zawodowe, uzyskać certyfikaty. Prowadzone są przez specjalistów w dziedzinie zabezpieczeń i dedykowane dla użytkowników początkujących, jak i zaawansowanych.

► Odpowiadamy na każde, nawet najtrudniejsze pytania Klientów i rozwiązujemy każdą zagadkę techniczną.

► Pomagamy w wyborze urządzeń adekwatnych do projektowanych systemów zabezpieczenia i odpowiadających wymaganiom Klienta Ostatecznego.

► Wspieramy podczas uruchamiania i konfiguracji zakupionego w Janex International sprzętu.

► Oferujemy pomoc zdalną poprzez Program TeamViewer QuickSupport do zdalnej pomocy technicznej [kliknij tutaj]

 

Dział Reklamacji

Dział Reklamacji to zespół sumiennych pracowników, błyskawicznie reagujących na wszelkie zgłoszenia ze strony Klientów. Z ich pomocą możesz dokonać reklamacji lub zwrotu zakupionego w Janex International sprzętu, sprawdzić status swojego zgłoszenia serwisowego.

 

Dział Serwisu

Naszym Klientom oferujemy kompleksową obsługę posprzedażową, w tym wsparcie serwisowe. Każdy Klient może skorzystać z usług serwisowych w ramach gwarancji sprzętu zakupionego w Janex International, a także usług pogwarancyjnych. Nasi pracownicy Działu Serwisu posiadają wieloletnie doświadczenie i gruntowną wiedzę z zakresu oferowanych przez firmę systemów zabezpieczeń. Pracują sprawnie i rzetelnie, poradzą sobie z każdym problemem.

 

Logistyka i Magazyn

Dział Logistyki to dobrze zorganizowany i zaopatrzony magazyn, gwarancja najlepszych cen dla naszych Klientów oraz szybka i terminowa realizacja zamówień. Doświadczenie oraz kształtowany przez lata system pracy umożliwiają fachową obsługę Klienta. Logistyka i Magazyn ściśle współpracują z Działami Handlowym oraz Projektowym, stale monitorując oczekiwania Klientów w celu ich efektywnej realizacji.

 

 Dział B2B

Dział B2B to zgrany zespół czuwający nad Platformą B2B GO!. Aktualna oferta produktowa, dbałość o wygodę użytkowania i koordynacja zamówień internetowych to jedne z ich podstawowych zadań. Śledzą nowinki techniczne, projektują, programują i testują - wszystko po to, aby Platforma B2B GO! spełniała oczekiwania najbardziej wymagających klientów i była najlepszym narzędziem w Twoim Biznesie.

 

Dział Administracji

Dział Administracji gwarantuje efektywną organizację pracy firmy wewnątrz jej struktur oraz w komunikacji z podmiotami zewnętrznymi. Zapewnia odpowiedni obieg dokumentacji przedsiębiorstwa i czuwa nad sprawnym rozwojem firmy. Wszechstronność i elastyczność pracowników tego działu stwarza doskonałe warunki dla funkcjonowania pozostałych działów firmy.

do góry