Szanowni Państwo,
Witamy w świecie profesjonalnych systemów zabezpieczeń w polskiej, stabilnej firmie Janex International Sp. z o.o. od lat lidera w dostarczaniu urządzeń do systemów dozoru i ochrony osób i mienia.
Od 1992 roku działamy na rynku z pasją i zaangażowaniem. Realizujemy najbardziej wymagające projekty z zakresu bezpieczeństwa.
Przez lata obsłużyliśmy tysiące klientów, których potrzeby zawsze stawialiśmy na pierwszym planie.
Dzięki takiej postawie możemy systematycznie rozwijać działalność i podnosić jakość naszych usług.
Dziękujemy Państwu za lata współpracy!
Prezes Zarządu
Justyna Kawacz-Matysiak
Dział Handlowy
Dział Handlowy Janex International to zespół prężnie działający na terenie całej Polski. Nasi pracownicy są bardzo elastyczni i dbają o Klientów w zgodzie z ich potrzebami. Charakteryzuje ich świetna znajomość asortymentu firmy, dzięki czemu są w stanie przygotować oferty spełniające oczekiwania każdego. Ich wiedza poprzedzona jest licznymi szkoleniami, stale rozwijają się i podnoszą swoje kwalifikacje tak, aby współpraca z nimi owocowała pasmem sukcesów.
W szeregach Działu Handlowego znajdują się doświadczeni pracownicy, którym zaufały setki Klientów, nieprzerwanie współpracując z nimi od lat. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta:
► Zespół cechuje nieodparty optymizm, sumienność i zaangażowanie w pracy z Klientem. Reagują na wszelkie sygnały wysyłane przez Klientów, pomagają w planowaniu systemów zabezpieczeń i doborze urządzeń. Gwarantują realizację zamówień na czas.
► Dział Handlowy Janex International to nie tylko grupa handlowców przygotowujących oferty. To drużyna, po której spodziewać się możemy indywidualnego podejścia do każdego Klienta, merytorycznej pomocy i wsparcia w często długich i trudnych negocjacjach z klientem ostatecznym.
► Charakteryzuje ich pasja, zaangażowanie i współpraca, której rezultatem jest realizacja projektów na najwyższym poziomie.
Dział Wsparcia i Realizacji Projektów
Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów specjalizujemy się w doradztwie podczas projektowania i realizacji profesjonalnych systemów zabezpieczeń. Dlatego też w strukturach Janex International powstał wysoko wykwalifikowany Dział Wsparcia i Realizacji Projektów.
W skład zespołu projektowego wchodzą eksperci, którzy gwarantują pomoc podczas planowania, projektowania oraz doboru sprzętu do zaawansowanych systemów bezpieczeństwa i dopilnują jego dostawę w wyznaczonym terminie. Można na nich liczyć również w trakcie konfiguracji, uruchamiania oraz konserwacji urządzeń.
Dział Wsparcia i Realizacji Projektów posiada ogromne doświadczenie, wiedzę i umiejętności koordynowania zadań, które są niezbędne w projektowaniu profesjonalnych systemów zabezpieczeń. Nasi pracownicy mają do dyspozycji najnowocześniejsze narzędzia do tworzenia dokumentacji projektowej, symulacji działania systemów i wykonywania profesjonalnych pomiarów kontrolnych. Dział jest solidnym wsparciem dla projektantów i integratorów, a każde zlecenie realizuje na najwyższym poziomie dostosowując projekt do indywidualnych potrzeb Klienta, co potwierdza długa lista referencji.
Oferujemy szereg usług na najwyższym poziomie:
1. PRZYGOTOWANIE PROJEKTU:
► wsparcie na etapie koncepcji i projektowania inwestycji,
► pomoc w doborze odpowiednich technologii i urządzeń, spełniających najwyższe wymagania (w tym doradztwo w zakresie obowiązujących przepisów),
► doradztwo w zakresie integracji i zarządzania złożonych systemów,
► prezentacje i testy proponowanego sprzętu u Klienta,
► szkolenia w zakresie oferowanych systemów,
► analiza przygotowanych koncepcji pod kątem użyteczności, bezpieczeństwa, jak i ceny.
2. PROCES SPRZEDAŻOWY:
► dopilnowanie terminowej dostawy urządzeń na miejsce inwestycji,
► konsultacje podczas instalacji systemów,
► wsparcie w momencie uruchamiania instalacji,
► przygotowanie dokumentacji technicznej.
3. ETAP POSPRZEDAŻOWY:
► sprawny proces reklamacji i serwisu urządzeń,
► usługi gwarancyjne.
Dział Techniczny
Dział Techniczny tworzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie systemów technicznej ochrony mienia. To zespół fachowców, którzy udzielają merytorycznego i praktycznego wsparcia Klientom:
► Organizujemy szkolenia techniczne, które pozwalają poznać nowe produkty pojawiające się na rynku, podnieść kwalifikacje zawodowe, uzyskać certyfikaty. Prowadzone są przez specjalistów w dziedzinie zabezpieczeń i dedykowane dla użytkowników początkujących, jak i zaawansowanych.
► Odpowiadamy na każde, nawet najtrudniejsze pytania Klientów i rozwiązujemy każdą zagadkę techniczną.
► Pomagamy w wyborze urządzeń adekwatnych do projektowanych systemów zabezpieczenia i odpowiadających wymaganiom Klienta Ostatecznego.
► Wspieramy podczas uruchamiania i konfiguracji zakupionego w Janex International sprzętu.
► Oferujemy pomoc zdalną poprzez Program TeamViewer QuickSupport do zdalnej pomocy technicznej [kliknij tutaj]
Dział Reklamacji
Dział Reklamacji to zespół sumiennych pracowników, błyskawicznie reagujących na wszelkie zgłoszenia ze strony Klientów. Z ich pomocą możesz dokonać reklamacji lub zwrotu zakupionego w Janex International sprzętu, sprawdzić status swojego zgłoszenia serwisowego.
Dział Serwisu
Naszym Klientom oferujemy kompleksową obsługę posprzedażową, w tym wsparcie serwisowe. Każdy Klient może skorzystać z usług serwisowych w ramach gwarancji sprzętu zakupionego w Janex International, a także usług pogwarancyjnych. Nasi pracownicy Działu Serwisu posiadają wieloletnie doświadczenie i gruntowną wiedzę z zakresu oferowanych przez firmę systemów zabezpieczeń. Pracują sprawnie i rzetelnie, poradzą sobie z każdym problemem.
Logistyka i Magazyn
Dział Logistyki to dobrze zorganizowany i zaopatrzony magazyn, gwarancja najlepszych cen dla naszych Klientów oraz szybka i terminowa realizacja zamówień. Doświadczenie oraz kształtowany przez lata system pracy umożliwiają fachową obsługę Klienta. Logistyka i Magazyn ściśle współpracują z Działami Handlowym oraz Projektowym, stale monitorując oczekiwania Klientów w celu ich efektywnej realizacji.
Dział B2B
Dział B2B to zgrany zespół czuwający nad Platformą B2B GO!. Aktualna oferta produktowa, dbałość o wygodę użytkowania i koordynacja zamówień internetowych to jedne z ich podstawowych zadań. Śledzą nowinki techniczne, projektują, programują i testują - wszystko po to, aby Platforma B2B GO! spełniała oczekiwania najbardziej wymagających klientów i była najlepszym narzędziem w Twoim Biznesie.
Dział Administracji
Dział Administracji gwarantuje efektywną organizację pracy firmy wewnątrz jej struktur oraz w komunikacji z podmiotami zewnętrznymi. Zapewnia odpowiedni obieg dokumentacji przedsiębiorstwa i czuwa nad sprawnym rozwojem firmy. Wszechstronność i elastyczność pracowników tego działu stwarza doskonałe warunki dla funkcjonowania pozostałych działów firmy.