Kliknij tutaj, wypełnij formularz i gotowe. Zajmie Ci to mniej niż minutę.
Najpierw sprawdź folder SPAM lub Oferty – czasem tam trafiają takie wiadomości. Jeśli nadal nic nie ma, napisz do nas na bok@janexint.com.pl lub skontaktuj się bezpośrednio ze swoim opiekunem handlowym.
Kliknij "Nie pamiętam hasła" na stronie logowania lub przejdź bezpośrednio do tej strony. Po podaniu adresu e-mail otrzymasz nowe hasło.
Aby zmienić e-mail, napisz do nas na bok@janexint.com.pl lub skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym.
Tylko pamiętaj: każde konto to unikat – dane przypisane do starego adresu takie jak oferty, produkty ulubione, nie przechodzą automatycznie na nowy adres.
Tak – Platforma Janex B2B GO! jest w pełni responsywna i działa bez problemu na urządzeniach mobilnych, niezależnie od systemu operacyjnego.
Tak. Możesz założyć kilka kont dla pracowników – wystarczy, że każde z nich będzie miało inny adres e-mail.
Masz dwie opcje:
Zamówienie możesz złożyć nawet bez logowania – domyślny koszyk jest zawsze dostępny. Jeśli jesteś zalogowany, zyskujesz dodatkowo możliwość tworzenia wielu koszyków – np. dla różnych projektów.
Dodawaj produkty do koszyka, klikając ikonę koszyka przy produkcie lub przycisk "Dodaj do koszyka" na stronie szczegółowej.
Gdy wszystko gotowe – przekształć koszyk w zamówienie, aby zarezerwować towar.
Masz kilka koszyków i chcesz złożyć jedno zamówienie? Wybierz je i kliknij „Scal zaznaczone koszyki”.
Więcej o funkcji wielu koszyków znajdziesz tutaj: Wiele koszyków
Tak – w historii zamówień kliknij przycisk "Zamów ponownie" z ikonką koszyka, aby odtworzyć identyczny koszyk.
Po zalogowaniu możesz tworzyć dowolną liczbę koszyków – np. osobno dla projektów, działów firmy lub różnych dat dostawy.
Każdy koszyk działa niezależnie: możesz go edytować, składać z niego zamówienie lub łączyć z innymi.
Instrukcję krok po kroku znajdziesz tutaj: Wiele koszyków
Jak najszybciej skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym – im szybciej, tym większa szansa na zatrzymanie realizacji.
Dane kontaktowe znajdziesz tutaj: Kontakt z opiekunem
Tak, ale tylko pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji.
Skontaktuj się jak najszybciej z opiekunem handlowym – jego dane znajdziesz tutaj: Kontakt z opiekunem
Tak. Numer listu przewozowego otrzymasz mailem i znajdziesz go w historii zamówień po spakowaniu paczki.
Tak – jeśli jesteś zalogowany, każdy Twój koszyk zostanie automatycznie zapisany i pozostanie aktywny (koszyki usuwane są po 3 miesiącach o ile w międzyczasie nie było w nich wprowadzonych żadnych zmian).
Możesz więc swobodnie zostawić koszyk "na później" albo utworzyć kilka – np. dla różnych projektów lub działów.
Pamiętaj: dodanie produktu do koszyka nie oznacza jego rezerwacji. Rezerwacja następuje dopiero w momencie złożenia zamówienia – aż do tego czasu towar może zostać wyprzedany.
W historii zamówień widzisz tylko to, co złożyłeś przez Platformę. Ale spokojnie – historia faktur zawiera wszystko: online, telefon, a nawet zamówienia złożone osobiście.
Chcesz mieć wszystko w jednym miejscu? Daj znać swojemu opiekunowi – może przypisać starsze zamówienia do Twojego konta.
Twoja historia zamówień jest dostępna przez cały okres współpracy z Janex – bez limitu czasowego. Masz pełny dostęp do archiwum z poziomu swojego konta.
Obecnie eksport do Excela jest możliwy tylko na etapie koszyka. Gotowe zamówienia nie posiadają opcji eksportu. Jeśli potrzebujesz zestawienia z historii zakupów – skontaktuj się z opiekunem handlowym.
Tak – eksport koszyków do pliku Excel jest dostępny zarówno z poziomu listy koszyków (ikona "Pobierz"), jak i bezpośrednio z wnętrza koszyka (przycisk "Pobierz produkty do pliku"). To szybki sposób na przygotowanie oferty, zestawienia lub dokumentacji wewnętrznej.
Możesz zaimportować listę produktów do koszyka, korzystając z funkcji "Wczytaj produkty z pliku". Funkcja ta pozwala załadować dane z pliku CSV wygenerowanego w Twoim systemie ERP.
Przejdź do niej bezpośrednio z koszyka albo kliknij tutaj, aby skorzystać: Wczytaj produkty z pliku
Tak – możesz pobrać listę produktów z koszyka do pliku Excel, a następnie przekształcić dane zgodnie z wymaganiami Twojego systemu Comarch ERP i zaimportować je ręcznie. To proste i wygodne rozwiązanie przy tworzeniu większych zamówień.
Tak – przed złożeniem zamówienia możesz nadać swojemu koszykowi nazwę, która ułatwi jego identyfikację.
Jeśli chcesz, aby projekt/inwestycja pojawiła się również na zamówieniu lub fakturze, wpisz te informacje w polu "Uwagi do zamówienia" – przeniesiemy je automatycznie na dokument.
Tak – Platforma oferuje dwa typy koszyków: prywatne (takie są domyślnie) oraz publiczne, które są widoczne i edytowalne przez wszystkie subkonta przypisane do firmy. Podczas tworzenia nowego koszyka możesz wybrać jego typ. Jeśli chcesz zmienić istniejący koszyk prywatny na publiczny, wystarczy kliknąć "Edytuj koszyk" i zaznaczyć odpowiednią opcję.
Tak – wystarczy, że skorzystasz z opcji "Wyślij do wyceny" w koszyku. Twoje zapytanie trafi bezpośrednio do opiekuna handlowego, który przygotuje indywidualną ofertę.
W każdym koszyku możesz kliknąć "Utwórz ofertę", by przekształcić go w gotowy dokument PDF dla klienta.
Możesz:
Każda oferta zawiera również zdjęcia produktów, co znacznie ułatwia prezentację klientowi.
Więcej informacji znajdziesz tutaj: Ofertownik
Tak – w module Oferty przejdź do konfiguracji ofert. Możesz tam dodać swoje logo, dane kontaktowe oraz inne informacje, które chcesz umieścić w nagłówku lub stopce oferty. Dzięki temu każda oferta PDF będzie wyglądać profesjonalnie i zgodnie z identyfikacją Twojej firmy.
Oferty – podobnie jak koszyki – mogą mieć status prywatny lub publiczny.
Ustawienie oferty jako publicznej sprawia, że staje się ona widoczna dla wszystkich subkont w Twojej firmie.
Jeśli chcesz udostępnić ją tylko wybranej osobie, możesz pobrać plik PDF:
– klikając ikonę "Pobierz" z listy ofert,
– lub przycisk "Zapisz i pobierz" wewnątrz oferty.
Plik możesz następnie przesłać e-mailem lub udostępnić w dowolny sposób.
Produkty Ulubione to Twoja osobista lista tych pozycji, do których najczęściej wracasz. Zamiast za każdym razem przeszukiwać katalog, możesz dodać produkty do Ulubionych jednym kliknięciem i mieć je zawsze pod ręką – gotowe do dodania do koszyka, porównania czy stworzenia oferty. To wygodne rozwiązanie dla każdego, kto lubi mieć porządek i szybki dostęp do sprawdzonych elementów.
Tak – ta funkcja jest dostępna dla zalogowanych użytkowników. Możesz tworzyć wiele oddzielnych list ulubionych, np. dla różnych projektów, działów czy klientów. Produkty można również swobodnie przenosić między listami.
Więcej o tej funkcji przeczytasz tutaj: Produkty Ulubione
Aby porównać produkty, kliknij ikonę wagi przy interesujących Cię pozycjach na liście produktów lub przycisk "Porównaj" na stronie szczegółowej danego produktu. Gdy wybierzesz minimum dwa produkty, zostaniesz przeniesiony do panelu porównawczego, gdzie zobaczysz różnice między nimi w formie tabeli.
Tak – porównywarka jest w pełni responsywna i dostosowuje się do ekranów wszystkich urządzeń mobilnych. Możesz z niej korzystać równie wygodnie na smartfonie, tablecie, jak i komputerze.
Tak – z poziomu porównywarki możesz bezpośrednio dodać wybrane produkty do koszyka.
Dalej masz pełną swobodę: możesz utworzyć z nich ofertę dla klienta lub od razu złożyć zamówienie.
Tak – jeśli masz uprawnienia administratora, możesz zarządzać subkontami: tworzyć je, nadawać uprawnienia, dezaktywować lub reaktywować dostęp.
Nie widzisz takiej opcji? Skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym – pomoże Ci aktywować funkcję subkont. Kontakt z opiekunem
Jako administrator możesz decydować, do czego każde subkonto ma dostęp. Dostępne uprawnienia to m.in.:
a) dostęp do zamówień, zwrotów i reklamacji,
b) dostęp do faktur i wypożyczeń,
c) dostęp do specjalnych stron CMS*,
d) uprawnienia administratora – możliwe dla wielu użytkowników jednocześnie.
* Domyślnie dostęp do stron CMS jest włączony dla każdego konta – możesz go edytować w dowolnym momencie. Szczegóły tej funkcji uzyskasz u opiekuna handlowego.
Tak – każde subkonto to niezależne konto użytkownika, które posiada dostęp do wszystkich funkcji Platformy i może mieć przypisane własne, prywatne listy nie tylko Produktów Ulubionych, ale też koszyki i oferty. Dodatkowo możesz udostępniać listy, koszyki i oferty jako publiczne, dzięki czemu będą one widoczne i dostępne dla wszystkich subkont w ramach firmy.
Tak – administrator ma dostęp do przeglądania aktywności subkont, w tym m.in. historii zamówień, tworzonych koszyków, ofert i zgłoszeń serwisowych. To pozwala na pełną kontrolę i łatwiejsze zarządzanie zespołem.
Tak – wystarczy dezaktywować subkonto w panelu administratora. W każdej chwili możesz cofnąć tę decyzję i ponownie przywrócić użytkownikowi dostęp.
Bezpośredniego przeniesienia uprawnień nie ma, ale ich konfiguracja jest bardzo prosta. Wystarczy przejść do edycji nowego subkonta i zaznaczyć odpowiednie pola wyboru (checkboxy). Cała konfiguracja dostępna jest w jednym miejscu – szybka i intuicyjna.
Wszystkie Twoje faktury są dostępne w module Faktury (Przejdź do faktur). Pamiętaj, że faktury mogą przeglądać tylko zalogowani użytkownicy z odpowiednimi uprawnieniami.
Tak – wszystkie informacje dotyczące Twojego salda płatności oraz dostępnego limitu kredytowego znajdziesz w zakładce Konto (Przejdź do konta). Pamiętaj, że widoczność limitu zależy od tego, czy został Ci on przyznany.
Tak – w zestawieniu faktur możesz zaznaczyć wybrane lub wszystkie dokumenty i pobrać je jednym kliknięciem. To szybki sposób na wygenerowanie kompletnej dokumentacji.
Wystarczy, że napiszesz do nas na adres bok@janexint.com.pl lub skontaktujesz się bezpośrednio ze swoim opiekunem handlowym. Szybko sprawdzimy sprawę i wprowadzimy niezbędne korekty.
Tak – aby otrzymywać e-faktury na e-mail, skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym lub prześlij skan wypełnionej zgody na e-faktury na adres bok@janexint.com.pl.
Formularz zgody znajdziesz tutaj: Formularze dotyczące współpracy handlowej
Tak – zarówno zamówienia, jak i faktury możesz bezpiecznie opłacić online bezpośrednio z poziomu Platformy Janex B2B GO!.
Status dostępności każdego produktu jest aktualizowany w czasie rzeczywistym i odzwierciedla rzeczywiste stany magazynowe. Jeśli produkt jest chwilowo niedostępny, skontaktuj się z nami – sprowadzimy go dla Ciebie najszybciej, jak to możliwe.
Tak – stany magazynowe widoczne na platformie są aktualizowane w czasie rzeczywistym i odzwierciedlają bieżącą dostępność produktów.
Nie ma takiej potrzeby – wszystkie produkty pochodzą z naszego jednego, centralnego magazynu. Dzięki temu masz pewność szybkiej i sprawnej realizacji zamówień.
Tak – każde zamówienie może zostać wysłane na dowolny adres wskazany przy składaniu zamówienia. Jeśli chcesz wysłać produkty na kilka różnych adresów, należy złożyć osobne zamówienia dla każdego miejsca dostawy.
Domyślny adres wysyłki jest przypisany do całej firmy, a nie do poszczególnych użytkowników.
Wybór innego adresu przy zamówieniu jest jednak bardzo prosty – wystarczy wybrać odpowiednią lokalizację z rozwijanej listy.
Tak – oferujemy możliwość odbioru osobistego. Zapraszamy do naszego biura sprzedaży w Pruszkowie po odbiór zamówienia.
Jeżeli nie widzisz produktu w ofercie na naszej platformie, napisz do nas na bok@janexint.com.pl lub skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym – sprawdzimy dostępność i przygotujemy indywidualną ofertę. Kontakt z opiekunem
Oczywiście – w przypadku większych ilości zalecamy wcześniejszy kontakt.
Napisz do nas na bok@janexint.com.pl lub skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym, aby sprawdzić dostępność i ustalić szczegóły. Kontakt z opiekunem
Wypełnij zgłoszenie reklamacyjne online – to najłatwiejsze i dostępne 24/7. Zgłoś reklamację
Albo pobierz Protokół reklamacji, wypełnij i dołącz do przesyłki.
Dostarcz reklamowany produkt do naszego serwisu – najlepiej z dużym napisem „REKLAMACJA” na paczce.
Pamiętaj: dokładnie opisz usterkę i podpisz formularz – wtedy wszystko pójdzie sprawnie!
Status Twojego zgłoszenia jest na bieżąco aktualizowany w module serwisowym.
Dodatkowo o każdej zmianie statusu otrzymasz powiadomienie e-mailowe, aby być na bieżąco bez konieczności logowania.
Tak – numer seryjny jest wymagany przy zgłoszeniu serwisowym. Umożliwia on szybką identyfikację produktu i przyspiesza cały proces reklamacyjny.
Tak – każda zmiana statusu Twojego zgłoszenia serwisowego jest automatycznie komunikowana mailowo oraz aktualizowany jest jej status na Platformie.
Obecnie nie oferujemy aplikacji mobilnej, ale nic straconego – Platforma Janex B2B GO! działa w pełni responsywnie i bez problemu obsłużysz ją przez przeglądarkę na smartfonie lub tablecie.
Nie – platforma Janex B2B GO! wymaga połączenia z internetem. Wszystkie funkcje, w tym składanie zamówień, dostęp do ofert i danych magazynowych, działają wyłącznie online.
Tak – platforma Janex B2B GO! działa poprawnie na wszystkich popularnych przeglądarkach internetowych, w tym Safari, Firefox, Edge, Chrome i innych.
W prawym górnym rogu listy produktów znajdują się przyciski zmiany widoku. Wystarczy kliknąć odpowiednią ikonę, aby przełączyć się między widokiem kafelkowym a listą – wybierz ten, który Ci bardziej odpowiada.
Jeśli zauważysz błąd techniczny lub coś nie działa tak, jak powinno, zgłoś to do nas mailowo na adres bok@janexint.com.pl.
Im więcej szczegółów podasz (np. przeglądarka, opis problemu, zrzut ekranu), tym szybciej będziemy mogli zareagować.
Jeśli masz pomysł na funkcję, która ułatwi korzystanie z platformy, prześlij go na adres bok@janexint.com.pl lub zgłoś swojemu opiekunowi handlowemu. Każdą propozycję analizujemy z zespołem.
Tak – platforma działa w oparciu o szyfrowane połączenie SSL, a dane są przechowywane i przetwarzane zgodnie z wymogami RODO (Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych).
Dbamy o bezpieczeństwo zarówno informacji, jak i Twojej prywatności.
Dostęp do Twojej historii zakupów ma wyłącznie zespół Janex, i to tylko w zakresie niezbędnym do obsługi Twoich zamówień oraz wsparcia klienta.
Dane nie są przekazywane osobom trzecim ani wykorzystywane w innych celach.
Dostęp do danych Twojej firmy ma wyłącznie zespół Janex, i to tylko w celach związanych z obsługą klienta – tak, aby zapewnić jak najwyższy poziom wsparcia i dopasowania oferty. Dane nie są udostępniane podmiotom zewnętrznym.
Platforma Janex B2B GO! korzysta z szyfrowanego połączenia SSL, które chroni transmisję danych między Tobą a naszym serwerem.
Dodatkowo stosujemy autoryzację dostępu oraz zabezpieczenia zgodne z wytycznymi RODO. Wszystko po to, by Twoje dane były w pełni bezpieczne.
Jeśli w swoich ofertach zamieścisz dane klienta końcowego, będą one przechowywane razem z ofertą w Twoim koncie.
Nie wykorzystujemy tych danych w żadnym innym celu i nie udostępniamy ich osobom trzecim.
Z nami możesz mieć pewność, że Twoje dane są bezpieczne.
Jeśli chcesz usunąć swoje konto, skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na bok@janexint.com.pl lub skontaktuj się bezpośrednio ze swoim opiekunem handlowym.
Proces usunięcia konta przeprowadzimy zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa danych.
Tak – Platforma Janex B2B GO! jest w pełni zgodna z przepisami RODO (Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych). Chronimy Twoją prywatność – wyznaczyliśmy specjalną osobę ds. ochrony danych osobowych, z którą możesz się skontaktować w razie jakichkolwiek pytań dotyczących przetwarzania Twoich danych: Ryszard Chmurski – odo@janexint.com.pl
Tak – każdy nowy klient może liczyć na wsparcie i indywidualne przeszkolenie z obsługi platformy Janex B2B GO!.
Skontaktuj się z nami przez bok@janexint.com.pl lub bezpośrednio ze swoim opiekunem handlowym, aby umówić się na prezentację.
Powyżej znajdziesz instrukcje dotyczące kluczowych funkcji platformy.
Jeśli potrzebujesz dodatkowych materiałów lub indywidualnego wsparcia, skontaktuj się z nami przez bok@janexint.com.pl lub ze swoim opiekunem handlowym.
*Dołącz do grona klientów Janex B2B GO! i odkryj wygodę zakupów online z dostępem do pełnej oferty produktowej, aktualnych promocji oraz historii zamówień.
👉 Zarejestruj się, złóż zamówienie za minimum 500 zł netto i odbierz pendrive gratis!